Directo v Computerworldu

Na naší fakultě máme k dispozici několik časopisů zdarma k odběru. Jedním z nich je i Computerworld. Když jsem pročítal číslo 3 z letošního roku (13. – 26. 2. 2009) na konci jsem narazil na zajímavý článek s názvem Základy linkbuildingu. Autorem je Marek Hrečka z Dobrého webu, kde působí jako junior konzultant. Článek je zaměřen pouze na základy linkbuildingu. Shrnuje, proč je vůbec nutné web propagovat, co nám to přináší a uvádí několik možných způsobů, jak vytvářet zpětné odkazy. V odstavci s nadpisem „Jak na linkbuilding?“ se zmiňuje také o relativně mladém projektu Directo. Co Directo je, jste se mohli dočíst v mém článku Zkouším Directo.

Docela mě tato zmínka v časopise překvapila, ale jde vidět, že Directo zaplnilo díru v českém trhu a ubírá se správných směrem. Už se těším, až se spustí nová verze a co nám přinese „povýšení“ Directa na nadnárodní společnost.

Martin Šimko

Martin Šimko

Martin pracuje v digitálním marketingu jako SEO konzultant. Rád pije piva z menších pivovarů, hraje squash a zkouší nové gadgety.
Martin Šimko

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge