Podpora u Directa

Když jsem dnes sledoval svoje reklamní bloky u Directa, narazil jsem na jednu chybu. Měl jsem nastavené tři bloky a délku zobrazování jeden měsíc. Všechny tři bloky byly koupeny 9.2.2009 a jejich zobrazování mělo tedy končit 9.3.2009, v administraci Directa však byl konec až 9.4.2009, tedy o měsíc více. Pátral jsem, kde by mohla být chyba, ale na nic jsem nepřišel, vše jsem měl nastaveno správně.

Neváhal jsem tedy napsat na podporu Directa, abych zjistil jak situaci napravit. Mile mě překvapila rychlost odezvy. Asi do 2 minut mi přišel e-mail, že chyba je na straně Directa a že při přechodu na novou verzi špatně zadali délku trvání na dva měsíce a vše hned napraví. Nyní už je vše v pořádku, sice se reklama zobrazovala asi o den a půl déle, než by měla, ale věřím, že to bylo kvůli nové verzi.

Co mě ale zaráží více, je to, že z podpory mi napsali „chyba bude u nás – já jsem tam dal dobu zobrazování o měsíc delší„. To opravdu všechny kampaně při přechodu nastavovali ručně? Ne, že by mi to nějak vadilo, ale myslel jsem, že převod probíhal automaticky…

Martin Šimko

Martin Šimko

Martin pracuje v digitálním marketingu jako SEO konzultant. Rád pije piva z menších pivovarů, hraje squash a zkouší nové gadgety.
Martin Šimko

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge